<      1   2   3   4   5   >>   >

مسيح تر از مسيح...
 مسيح تر از مسيح...
مرگ را با شما چه کار که با رفتنتان قواعد هستي را به هم ريختيد آسمان به زمين آمد آب از آب تکان خور از شما وام گرفت نفس هايش را زندگي... مسيحتر از مسيح شديدو جان بخشيديد
جاي خالي باران
 جاي خالي باران
شما يادتان نيست. آن وقت‌ها – زماني که خيلي بچه‌تر از حالا بوديم- باران مي‌آمد. نه! آن که شما مي‌گوييد گِل‌باران است. منظورم باران راست‌راستکي است.
ديکته‌ي آخر
 ديکته‌ي آخر
پاييز بهانه اي بود تا صبوري عبور را بياموزيم در هجوم عبور لحظه هاي بي رحم خيال ، در پيچ و تاب هزار رنگِ انتظار جولانگاه خلوتي را براي خود برگزيده ام. سر بر سجاده دل نهاده و نجواي نا گفته هايم را در انجمادِ سکوت مدفون کرده ام.
بايد شاعر شوي
 بايد شاعر شوي
گاه در لفافه ي ذهن، گاه در حريري از ابهام، گاه در رديف هاي دلتنگي و گاه در سطر هايي از آشفتگي، حک مي شوند واژه ها بر لحظه هاي گذر.. دفتر ذهن انباشته از نثرهاي سردرگم در کوچه پس کوچه هاي خزان در دل بهار.
ترامپيده
 ترامپيده
تلويزيون اين روزها نام ترامپ را زياد مي‌برد به خاطر غلطي كه كرده و سيداحمد نمي‌دانم شايد تحت تأثير حرف‌هايي كه در مدرسه مي‌زنند هم‌كلاسي‌ها آن‌ها هم يحتمل از والدين خود ابتدا از من پرسيد
ولادت انسان كامل
 ولادت انسان كامل
با هم رفتيم ولي خودشان انتخاب كردند گفتم جشن تولد مي‌گيريم براي پيامبر (ص) خوشحال بودند سيداحمد پرسيد: ولي پيامبر (ص) خودش كه نيست شمع‌ها را فوت كند پاسخش دادم
عقل نوري
 عقل نوري
اين نور همان عقل کلي و مطلق است که هستي را به حکمت مديريت مي کند. از اين روست که وقتي بيان مي شود: اول ما خلق الله العقل؛ اولين چيزي که خدا آفريده است، عقل است
تازه شوندگي
 تازه شوندگي
فرزندانم را سنّت‌شكن بار آورده‌ام تا هماهنگ با نسلي باشند كه تازه مي‌شود نسل آينده نسلي كه اضافات و زوائد فرهنگي را خواهد زدود انباشتگي‌هايي كه هيچ كارآمدي واقعي ندارد!
اردوي كاخ ِ فين
 اردوي كاخ ِ فين
مي‌گويم باغ اين كاخ است شاه‌نشين دارد تكبّر دنياپرستي شاهانه در جاي‌جاي آن ديده مي‌شود.
نان خانگي
 نان خانگي
كاش به جاي اين‌كه مادرها را درگير پخت و پز كنند از كودكان مي‌خواستند تا خودشان تهيه نمايند در تمام جشن‌ها و مسابقاتشان اين‌طور منطقي‌تر است و البته مفيدتر يا مادرها خودشان مي‌فهميدند
محرم و شهيد حججي
 محرم و شهيد حججي
هفته ي دفاع مقدس بهانه اي است براي يادآوري برگ مهمي از تاريخ و حماسه هاي بزرگي که بزرگ مرداني از جنس ايمان، غيرت، شجاعت، بصيرت، معرفت و اخلاص آنها را رقم زدند.
قضاوت ...!
 قضاوت ...!
بله تشييع آقا محسن حججي هياهويي بود که اين آقازاده باشرف با دل هاي مردم به راه انداخت. حججي با چشمهاي ارامش وبا قامت با صلابتش چشمهاي مردم ايران را گواه گرفت.
چگونگي و نحوه ارتباط با خدا
 چگونگي و نحوه ارتباط با خدا
ظاهراً نمي دانيم،دعا يک رابطه قلبي بين انسان و خداي است. طبق فرموده قرآن، دعا نه نياز به مجلس دارد و نه فرياد. ما همه چيزمان را شعاري کرده ايم،حتي روش دعا کردن را!
رأفت اسلامي
 رأفت اسلامي
آقايي وجدانش درحصر تحت فشار قرارگرفته، اعتصاب غذا کرده و هِي داد وهوار مي کند که ايّهاالناس! بياييد مرا محاکمه کنيد.
اين وعده هم پوچ بود!
 اين وعده هم پوچ بود!
اين وعده ي حسن روحاني نيز مانند سيلي از وعده ها که چندين سال است اذهان عمومي را در خود غرق کرده اند، پوچ از آب درآمد! بله! وعده ي جوان سازي کابينه ي دولت دوازدهم!
زمزمه هاي باراني
 زمزمه هاي باراني
لحظه هايش پر شده از فرياد زمزمه هايي که وام دار باران بهاريست ... کوير جنون بهار در سر دارد .. کبوتر ذهن بي پروا در دشت جنون جولان مي دهد .. قفسي تنيده از ريسمان هايي که شاخه هاي انديشه را قيچي سکوت مي زند ...
چرا بايد نگران بود؟!
 چرا بايد نگران بود؟!
دولت سعودي در اوايل ماه شوال براي استقرار تيم 10 نفره وزارت خارجه ويزا صادر نمايد،6 برخي از کساني که مي توانستند، به عربستان سفر نمايند، از انجام اعمال حج تمتع منصرف شده و برخي هم از رفتن به آن کشور نگرانند.
نماينده يا اپوزيسيون؟!
 نماينده يا اپوزيسيون؟!
مسرت بخش از اين بابت که در اوج حملات ددمنشانه دشمنان بيروني و برخي از مسئولين اجرائي کشور، بر ضد سپاه پاسداران، بلاخره بخشي از نمايندگان مجلس، طي بيانيه اي از شليک موشکي سپاه پاسداران، که جزئي از اقتدار کشور است، حمايت کردند. ناراحتي از اين نظر...
تو بدم، بمير و بدم !
 تو بدم، بمير و بدم !
پرتاب موشکهاي ذوالفقار سپاه پاسداران و اصابت آنها به مقر اصلي داعش در ديرلزور موجي از شادي و نشاط در کشورمان ايجاد کرد، ولي غيبتخ و موضع گيري دير هنگام رئيس جمهور موجب نگراني شد.
ماهِ غفران الوداع
 ماهِ غفران الوداع
ماه توبه، ماه غفران الوداع/ ماه حيدر(ع)، ماه قران الوداع/ با تو حس کردم خدا را بيشتر/ ماه ايزد ماه يزدان الوداع/ رحمت حق با تو نازل مي شود/ ماه رحمت ماه باران الوداع/ موقع افطار تو وقت سرور.

<      1   2   3   4   5   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003