<      1   2   3   4   5   >>   >

روسفيدي سپاه و روسياهي ذغال!
 روسفيدي سپاه و روسياهي ذغال!
همين چند روز پيش، قبل از ترقه بازي هاي 17 خرداد تهران، حملات مستمري از سوي حسن روحاني و اتاق فکر ضد انقلاب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صورت مي گرفت!
راز تحريمهاي جديد آمريکا ؟!
 راز تحريمهاي جديد آمريکا ؟!
"راز تحريمهاي جديد آمريکا" را بايد در سيگنالهايي دانست، که از سوي حسن روحاني، جهت اقدامات آتي کدخدا(آمريکا) بر عليه منافع کشورمان، ارسال مي گردد!
پول در بانك
 پول در بانك
سيدمرتضي تنها فردي بود كه نسبت به بانك ابراز بي‌اعتمادي كرد و فرض اختلاس و دزدي را طرح نمود اين توجّه برايم جالب بود! راستي، واقعاً اگر بانك از پول‌هايمان بردارد متوجه خواهيم شد؟!
الغوث خلصنا من النار
 الغوث خلصنا من النار
با حالتي غمگين و تبدار/ غلتيده اشكم روي رخسار/ قران گرفته بر روي سر/ سرتا به پا اما گنه كار/ عصيان من از حد فزون است/ كردم گنه هر روز صدبار/ نيكي نكردم هرگز اما...
داغِ علي (ع)
 داغِ علي (ع)
پرسيد چرا ديده ي ما گريان است؟/ در خانه ي دل غصه و غم پنهان است؟/ گفتم كه شب شهادت شير خداست/ از داغ علي(ع) غصه به دل مهمان است/از داغ علي(ع) زيب کبري(س) مي سوخت.
چرا انکار سند2030؟
 چرا انکار سند2030؟
در حالي که رئيس‌جمهور ادعا کرده بود سند 2030 يونسکو امضا نشده، معاون وزير آموزش و پرورش تصريح کرد اين وزارت بعد از هشدار و اعتراض رهبر معظم انقلاب، اجراي سند مذکور را متوقف کرده است.
حق انتخاب انسان
 حق انتخاب انسان
خداوند به انسان حق انتخاب داده تا راه خودش رو و در نتيجه،سرنوشت خودش رو با عقل و درايت و فهم خودش گزينش کنه و در ازاي اون،پاداش و يا احيانا عذاب دريافت کنه.
كيست زينب؟
 كيست زينب؟
کيست زينب(س) دختر شير خداست/ کيست زينب (س) قهرمان کربلاست/ با برادر داغ مادر ديده است/ داغ بابابا و برادر ديده است/ با برادر يار و غمخوار است او/ مثل عباس علمدار(ع) است او.
سکوت پنجره ها
 سکوت پنجره ها
سخت از معلم زمان دارد با جاده هايي که عمق فاصله هايش سروده هاي تلخ بر خطوط ممتد نگاه مي سرايد. شکوفه هايي که عطر خود را به دست نسيم مي سپارند شايد در دل زمين خفته مشامي خسته را بنوازد.
چرا دوازدهم فروردين مهم است؟
 چرا دوازدهم فروردين مهم است؟
روز دوازدهم فروردين از اين رو که ورود سير تکاملي تمدن نوين اسلامي از مرحله اي به مرحله اي بالاتر است، روزي مهم و سرنوشت ساز است.
دزد! بگيريدش!
 دزد! بگيريدش!
گفت: چرا آقاي مسئول هر از گاهي يه حرف بي ربط ميزنه که حاشيه هاي زيادي ايجاد ميکنه؟! گفتم: براي اين که مردم مدام تحقق شعارهاش رو مطالبه ميکنن.
چرا خيانت مي کنند؟!
 چرا خيانت مي کنند؟!
جريان ليبرالي در دولت اعتدال رخنه کرده که کاملاً با اهداف دشمنان انقلاب و در رأس آن با شيطان بزرگ هماهنگ عمل مي کند! اين جريان خطرناک و نفوذي،"اقتدار نظام اسلامي" را نشانه رفته است.
گم شده
 گم شده
پشت پرچين زمان در ميان شاپرکهاي گريان گم شد شوق باران. لحظه هاي غرور مي شکند آيينه ي سکوت و صدايي نيست جز بال زدن پروانه هاي زخمي در دل آتشي بي قرار ...
ضدانقلاب در خانه ملت چه مي کند؟!
 ضدانقلاب در خانه ملت چه مي کند؟!
اين روزها خبر از ارائه طرحي دو فوريتي توسط برخي از نمايندگان مجلس در خبرگزار هاي مطرح شده، که حکايت از بيسوادي ، ضدانقلابي و مخالفت آنان با قانون اساسي دارد.
روزِ آغاز
 روزِ آغاز
...و زمان منتظر مطلع فجر؛ سپري مي شود اما جانکاه ؛ شايد آن روز گشايش؛ روز آغازِ زمين؛ آنقدر دور نباشد ديگر... و قدم بگذارد بر... چشم رنجورِ زمين؛ ناگهان حضرت ماه...
حُسنِ حَسن
 حُسنِ حَسن
بعضي از افراد و رسانه ها با آغاز دولت يازدهم تا کنون به انتقاد از آن ميپردازند که اگر "بيسواد" نباشند کار خيلي خوبي مي کنند. بعضي ها هم فقط به "به به" و "چه چه" کردن از کار دولت مشغولند.
پيام خوش وحدت و هماهنگي
 پيام خوش وحدت و هماهنگي
البته ملت از پيام وحدت و هماهنگي بين قوا بسيار خوشحال خواهند شد، بشرط اينکه، پيام وحدت و هماهنگي قوا، منافع ملت و کشور را در پرونده دانه درشتها و منسوبين به رؤساي قوا پايمال نکند.
نگاهِ سرخِ آيينه ها
 نگاهِ سرخِ آيينه ها
کدامين راز دل را به نجواي آرام پلک هاي خسته ي شب نمودي که بغض نگاهش را به نواي باران سپرد و کوير را تشنه تر از انديشه ي آب، تب سوخته بي قراري خاموش لحظه ها کرد.
شـرمسـاران طلـبکار!
 شـرمسـاران طلـبکار!
حالا که آقاي عراقچي با دستان خالي از ژنو باز گشته، رئيس جمهورمان با حربه نفاق و تزوير مي گويد: (داماتو) تمديد يک تحريم قبلي است و البته اين از نظر ما نقض برجام است ...
واژه هايِ دل
 واژه هايِ دل
آنگاه که در امتداد جاده ي انديشه در کنار واژه هاي دل قدم ميزني ، تنگ مي شود نفس هاي بودنت از تفکر نگاهي که سرخي شفق را همدم چشمهاي باران کرده و در فرياد سکوت لبخند تعادل مي زند.

<      1   2   3   4   5   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003