<      1   2   3   4   5   >>   >

مصلحت  شمشيري
 مصلحت شمشيري
بارفتارهاي عجيب سيما جز اين که متهم به دم دمي مزاجي و دروغگويي،شويم چيز ديگري حاصل ميشود؟مصلحت بود براي حفظ وحدت به گذشته انقلابي هاشمي اکتفا ميشد نه از او قدّيسي بسازيم.
خطاب به رسانه!
 خطاب به رسانه!
مسئولين دچار شوک شده اند و از آن طرف بوم افتاده اند! اتفاقي در اين روز افتاد که خيلي ها را شوکه کرد و خيلي ها را نگران...نگران از اينکه مبادا بهانه اي دست بهانه گيران شود تا دست به فتنه شوند!
8 ماه دفاع مقدس
 8 ماه دفاع مقدس
اتفاقات هفت سال پيش رو هيچ وقت فراموش نميکنم؛ از 22 خرداد تا 22 بهمن؛ هشت ماهي که براي خيلي از علاقه مندان به نظام مقدس جمهوري اسلامي به سختي هشت سال گذشت.
آمريکا، ابرقدرت نيست
 آمريکا، ابرقدرت نيست
هيمنه ابرقدرتي آمريکا با پيروزي انقلاب اسلامي فرو ريخت و نمونه عيني آن در دفاع مقدس، جنگ 33 روزه حرب الله لبنان و آخرين آن شکست در حلب و مذاکرات مثلث ايران و ترکيه و روسيه بود.
جلسه اضطراري
 جلسه اضطراري
روحاني: بچه‌ها... بچه‌ها... با هم حرف نزنيد.. يکي يکي بگيد ببينيم چه خاکي بايد به سرمون بريزيم؟ نعمت زاده: من ميگم اين برجام که خوب نبود، راحت نقض ميشد، يه برجام از خارج وارد کنيم.
روحاني و نقض برجام
 روحاني و نقض برجام
تمديد تحريم ISA باعث شد رئيس جمهور، وزير امور خارجه را مأمور نمايد تا مراحل اعتراض به نقض برجام را دنبال کند؛ برخي مسئولان اين دستور را اشتباه، بي فايده و به ضرر کشور معرفي کردند.
جريان احمدي نژاد
 جريان احمدي نژاد
پس از دولت که کل قوه مجريه را در دست دارد، جريان احمدي نژاد بزرگترين و مؤثرترين تشکيلات را در يکايک استانها و شهرستانها در اختيار دارد و با توجه به سوابق اين جريان، قابل پيش بيني است.
شب يلدا
 شب يلدا
شب يلداست شب خاطره ها/ خاطراتي همه شيرين و عزيز/ خاطراتي همه از عطر صميميت و شادي لبريز/ فرصتي سبز و بهارآيين تا بار دگر/ پيش هم بنشينيم/ نفس سرد زمستان را با زمزمه ها.
منطق ليبراليسم
 منطق ليبراليسم
جريان نفاق و ليبرالها وقتي مي بينند که امکان مخفي کردن افتضاء برجام وجود ندارد، به دروغ مي گويند:«ما هيچ قدمي در مسئله برجام برنداشتيم مگر آنکه با مقام معظم رهبري مشورت کرديم.»
تمديد تحريم ها
 تمديد تحريم ها
در برابر تخلفات نهادهاي قانوني داخلي و خدشه به منافع ملي کوتاه نمي آيد و اهل مدارا نيست! در برابر نقض هاي مکرر برجام از سوي آمريکا، ميگويد نبايد با نقض موردي و با عهدشکني يکي از طرفها! همه چيز را از دست رفته تلقي کرد.
رود سوم عراق
 رود سوم عراق
رود سومي هم در عراق هست ، اگر چه فصلي ولي جاري تر از دجله و روانتر از فرات و تاثيرگذارتر از هر دو ، رودي که در تاريخ جاريست ....اين رود با جابربن عبدالله انصاري در اربعين 61 هجري جاري شد و سالها در عراق جاري بود ، هرچند سدهايي بر سر راهش ساختند.
كمش هم زياده !
 كمش هم زياده !
يكي از ابتلائات فراگيري كه گريبان نوجوانان 10 سال به بالاي ما را گرفته « خود ارضائي » است، اولش شايد طرف احساس لذت بكند ولي هر قدر مي‌گذرد قواي مختلف انسان تحليل مي رود.
اقتصاد مقاومتي
 اقتصاد مقاومتي
درباره اقتصاد مقاومتي تعاريفي از قبيل اقتصاد ترميمي، اقتصاد موازي، اقتصاد دفاعي، اقتصاد الگو آمده ولي از اين نظريه ها تا عملي شود وچيزي در بياد عمرها مي گذرد.
غربتِ ثانيه ها
 غربتِ ثانيه ها
اين روزها بايد با يا کريم‌ها همراه شد و دلتنگي را در دامن سپيد احساس قلم خاموشي زد. بانگ گلدسته‌ها و قدمهايي خسته از پيمودن که تکيه گاه صبر را در غربت جاده هاي انتظار مي‌جويند.
نسلِ آفتاب
 نسلِ آفتاب
نسل، نسل آب و جارو هاست به اميدن وصل. اصلا مي داني چيست ؟! شان نزول " اقرا " همين بود که بخوان به نام پروردگارت که بشارتي است در اين واژه ها که دست بي تطهير بر آن نبايد کشيد.
ملت را گول مي زنند!؟
 ملت را گول مي زنند!؟
مردم ايران تنها با استعفاء آخوندي که يکي از فعالان فتنه سال 88 است و بي کفايتي او در مسکن مهر و ساير بخشهاي وزراتخانه به اثبات رسيده، راضي خواهند شد.
زيست شکاکانه اخلاقي تر است؟
 زيست شکاکانه اخلاقي تر است؟
شکاکيتبه عبارتي گويا‌تر علم داشتن به اين که ممکن است آنچه علم مي‌پنداريم،‌ علم نباشد و با تعبيري دقيق‌تر؛ «توجه» به اين که؛ شايد آنچه در ذهن ما مي‌گذرد، شکي است که در وراي يقين‌ پنهان شده است.
رنگ الهي بسيج
 رنگ الهي بسيج
بسيجي را مي توان در صفا و عشق و خلوص شناخت . بسيجي رنگي جز رنگ الهي نداردبسيجي درهمه عرصه ها حضور دارد در عرصه جهاد ومقاومت،در عرصه دفاع از انقلاب و ارزشهاي ديني.
ديوار ِ قدّ
 ديوار ِ قدّ
كودكان از ديدن چنين نموداري به تغيير جسمي خود كه توجه مي‌كنند درمي‌يابند كه بايد رفتار خود را نيز به تناسب آن تغيير دهند بلكه فراتر از آن هويّت و ريشه خود را نيز بازمي‌يابند.
بي فرهنگ زدگي
 بي فرهنگ زدگي
وقتي مي بينم که فرهنگ اصيل، غني وبي نظير ما را از مون مي دزدند و جاش بي فرهنگ را بهمون مي دهند، نمي توانم، ساکت باشم اونا با کمک ماهواره‌ها فيلم هاي که خودشون حق پخش تو شبکه عمومي ندارند را براي خانواده‌هاي ما پخش مي کنند!

<      1   2   3   4   5   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003