<      1   2   3   4   5   >>   >

  قبرهاي بي‌ضريح
كاش بر سر سايباني داشت قبرهاي بي ضريح/دست كم يك روضه خواني داشت قبرهاي بي ضريح/كاش مي شد در كنار قبر ها خون گريه كرد/چشمه از اشك رواني داشت قبرهاي بي ضريح/كاش مي شد سجده اي بر خاك زد در آن ديار/كاشكي جاي اذاني داشت قبرهاي بي ضريح/هشتم شوال ويران شد قبور اهل بيت(ع).
  حبّ الحسين
يارب به حقّ سـوره‌ي «حشر»ت بـه «روز حشر»/با بچّه‌هاي «فــــاطمه» محشور کن مرا/گيرم که از «بهشت» ندارم نصيبه اي/از «آتش جهنّم» خود دور کن مرا/«دنيـا»ي من اگر که «خراب» است باک نيست/«عقبا»ي «روز واقعه» ،«معمور»کن مرا/اوّل مرا ببخـش و بيامرز و بعد از آن/بـا «زاد و تــوشه» رهسپر «گور» کن مرا.
  شعرِ ناب
علي(ع) است شمس هدا، آفتابمان اين است/علي(ع) است درس هدايت، كتابمان اين است/ره علي(ع) است طريق رسيدن به خدا/قسم به عشق طريق صوابمان اين است/علي(ع) است معني ميزان به وقت يوم حساب/چه غم كه شافع روز حسابمان اين است/شراب ناب ولاي علي(ع) است در جامم/هميشه مستم و سرخوش، شرابمان اين است.
  جوابي به او نميدهم
کانونِ اصلي دشمني عليه ملت ايران و انقلاب اسلامي، آمريکا است و لذا آمريکا در 4 دهه گذشته همواره براي تغيير، براندازي و حصر انقلاب اسلامي به هر توطئه‌اي متوسل شده، اما به اعتقاد دوستان و اعتراف دشمنان، انقلاب اسلامي، اقتدارش افزون و بازدارندگيش، قدرت نظامي شيطان بزرگ را تحقير کرده است.
  ردپاي جاهليت مدرن به خيرات اموات رسيد
چند روزي است که فيلم پختن «غذاي سگ» به عنوان فاتحه خواني و خيرات درگذشتگان از سوي چند جوان در فضاي مجازي، واکنش هاي بسياري را به دنبال داشته است. از نوع پوشش و حجاب و توضحياتي که فيلم بردار مي دهد به خوبي مشخص است که افراد حاضر در آن آشپرخانه؛ از روشنفکران مدرن محسوب مي شوند!
  خواب خرگوشي متوليان حجاب و عفاف
در اين مقوله صحبت فقط بر سر نوع حجاب نيست! صحبت بر سر تغيير ديدگاه ها، ايدئولوژي و خواست افراد جامعه براي مقبوليت حجاب و رعايت قانونمند آن است، صحبت بر سر نشان دادن نارضايتي مردم از جامعه و قوانين اسلامي است.
  جلوه‌ي مهتاب
از غنچه هاي باغ گلاب آفريده شد/ مهتاب جلوه كرد و نقاب آفريده شد/ از تشنگي كه جان به لب آدمي رسيد/ در جستجوي آب، سراب آفريده شد/ باغ بهشت آن سوي پل چون كه شد بنا/ اعمال نيك و خير و ثواب آفريده شد/ چون كه هدف ز خلقت انسان عبادت است/ ميزان عدل و روز حساب آفريده شد/ هر چند شرط اصلي عشق است عاقلي.
  ميلاد خجسته
در نيمه ي مـاه رمضـان، شهـر عظيم/ آمد بــه جهان جلـوه ي رحمان و رحيم/ قربـان حسن که مجتبايش لقب است/ جانها بــه فـــداي آن کـريـم بن کـريـم/ آيينه ي جلوه ي خدايي حسن است/ مفهـوم بليــغ روشنايي حسن است/ آن مصلــــح عــادلـــي کــه حرّيّت را/ آراست به نور پارسايي حسن است/ آنــم که بــه دل مهـــر پيمبــــر دارم.
  باخت ترامپ!
جنگ را گر به حماقت علم افراخت ترامپ/کار خود ساخت ترامپ/بي که اقدام نمايد، سپر انداخت ترامپ/کار خود ساخت ترامپ***«پمپئو»گفت به«بولتون»توکه جنگ افروزي از کجا مي سوزي؟/عجبي نيست که افکار تو نشناخت ترامپ/کار خود ساخت ترامپ***يک طرف رقص کنان شخص «نتانياهو» بود/آن که چون يابو بود/مثل خرچون که به گل ماندبراوتاخت ترامپ/کار خود ساخت ترامپ!
  خديجه(س)آرام جان پيامبر
از سرنوشت‏ خديجه (س) و نحوه زندگاني وي تا قبل از سنين ميانسالي، اطلاع دقيقي دردست نيست اما آنچه مسلم است اين است که او از دوران کودکي به تجربه تجارت پرداخت و شايد پانزده‏سال بيشتر نداشت که شاهد هجوم سپاه ابرهه به خانه خدا بود.

<      1   2   3   4   5   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003