<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

  لگدمال کردن حقوق شهروندي با روزه خواري
يکي از نمودهاي زيباتر و فهيم تر زندگي کردن مردم در سال هاي نه چندان دور گذشته، احترام به مناسبت هاي ملي و مذهبي بود. مناسبت هاي مهمي چون ماه هاي محرم، صفر و رمضان که حتي بر سبک زندگي مردم تأثيرات ويژه داشت و آييني محترم را رقم مي زد.
  آدرس غلط ايجاد نشاط
در پس اين اتفاقات سؤال اصلي اينجاست که آيا آموزش وپرورش و حتي سازمان آموزش عالي کشور با تربيت چنين افرادي از کودکي تا جواني مي تواند مديران ، کارگران، کارآفرينان و.. طراز انقلاب اسلامي پرورش و تربيت کنند .
  سيده زينب نصرالله: در مقاومت اسلامي لبنان
سيده زينب که از پس صحبت ها و سخنراني هايش مي توان فهميد که روحيه جهادي را از پدر به ارث برده است و در تلاش است که نقش زنان را در جبهه مقاومت به جهان معرفي کند، معتقد است«اين زنان مقاومت هستند که روحيه شهادت و مجاهدت را در مردان‌شان پرورش مي‌دهند.
  نقدانه اي بر سي و دومين نمايشگاه کتاب از محتواي آث
سي و دومين نمايشگاه کتاب تهران که آن را مي توان يکي از بزرگترين رويدادهاي فرهنگي کشور دانست، روز گذشته به پايان رسيد. فارغ از تمامي کاستي هاي اين نمايشگاه که بزرگي آنها هيچ تناسبي با سال شمار اين نمايشگاه ندارد، بحث فروش کتاب هايي از جنس " انحرافي و سلفي تکفيري" ...
  مجيد، پسر خوب يافت آباد
رهبر،چه زيبا شهدا را به امامزادگان عشق توصيف کرد،انتظار معجزه از اين مردان پاکباخته عاشق که بيايند و دم مسيحايي پيکره خمود و دلگرفته شهر و کشور شوند.چه معجزه اي بالاتر از اينکه «کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا» را ميتوان در هرقدمي که آنها برداشته اند تفسير کرد.
  مشاوره درست،
ه راستي دليل گسترش اين عارضه چيست؟ متاسفانه دشمنان ايران اسلامي با بهره گيري از ظرفيت هاي رسانه‌اي خود از جمله فضاي مجازي و شبکه هاي ماهواره اي من و تو و GEM TV اقدام به ترويج اين بيماري اخلاقي و فرهنگي در سطح جامعه ما کرده اند.
  فتنه گري تازه فائزه هاشمي
آنچه که به فائزه هاشمي اينگونه اجازه مي دهد بر شخصيت بزرگ از جهان تشيع، مرجع عالي قدر و ولي فقيه، گستاخي کند، تربيت غيرديني و نگاه کينه توزانه اش به مباني انقلاب اسلامي و بنيانگذارش است که اگر آيت الله مي توانست و مي خواست مقابل اينگونه اقدامات دخترش را بگيرد امروز شاهد اين گونه لجن پراکني هاي او نبوديم.
  آغاز سير معنادار کاهش جمعيت،
با توجه به اينکه سير کاهشي تولدها زودتر از پيش‌بيني‌هاي جمعيت شناسان در ايران آغاز شده، کاهش نرخ جمعيت را با شيب‌ تندتري آغاز کرده‌ايم، يعني سرعت کاهش تعداد تولدها فراتر از تصور کارشناسان و سياست گزاران جمعيت کشور بود
  بهار سجده‌هاي ناب
آسمان در شام ميلاد تو نوري تازه يافت/قدسيان را محفل ادراک، شـوري تازه يافت/غرق نور معنويّت در سرابُستان وحي/همره جبريل ، پيغمبر حضوري تازه يافت/دست افشان عيسي مـريم که جاني نو گرفت/پايکوبان مـــوسي عمـران که طـوري تازه يافت/در شبستان به نور عشق آذين حسين(ع)/آسمان دين ز ميلاد تو هوري تازه يافت.
  مصباح الهدي
اي آسمان با چشم دل فضل و كرامت را ببين/ آمد حسين ابن علي(ع) شوق شهادت را ببين/ از مقدم او با صفا باغ ولايت را ببين/ در چهره ي شير خدا شوق و رضايت را ببين/در عرش از ميلاد او شادي فراوان گشته است/ بيت اميرالمومنين(ع) همچون گلستان گشته است/ذكر ملائك يك به يك آيات قران گشته است.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003