<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

چند کلام با روحاني در روز فناوري هسته اي
 چند کلام با روحاني در روز فناوري هسته اي
گفتيد جهانيان حق هسته اي ما را به رسميت شناخته اند، به صلح آميز بودنش اعتراف و همکاري با ايران را در زمينه ي هسته اي آغاز کرده اند.
شاهِ مردان، علي
 شاهِ مردان، علي
که بود اين پسر وز تبار که بود/ که اين گونه دل در برش سر نهاد/ جهان گشته ميزان به ميزان او/ که بي او کم و کم از او شد زياد/ بر او گشته دنياي دانش مريد/ و بر مردمان شاه مردان مراد.
برجام مقابل يک جوان منتقد انقلابي زانو زد؟!
 برجام مقابل يک جوان منتقد انقلابي زانو زد؟!
روحاني: جوانک نيم وجبي، عليه تيم و توافق هسته اي هرکاري بخواهد مي کند و کل کار را زير سوال مي برد و يک نفر اين طرف پيدا نميشود که پاسخ او را درست بدهد؟!»
دو قطبي احمدي نژاد ، روحاني
 دو قطبي احمدي نژاد ، روحاني
اين دو قطبي احمدي نژاد ،روحاني يک دو قطبي خيالي و ذهني هست،از همون دست دو قطبيهايي که حضرت آقا در ابتداي سال در حرم امام رضا دربارش صحبت کردند.
باديگارد
 باديگارد
يک بار به صورت اتفاقي به منزل يکي از شهدا رفتيم، از قبل مطلع نبودم به منزل شهيد کشاورز که از قضاء نيروي خودم بوده مي‌رويم. خانه قديمي و مستاجري را که ديدم دلم گرفت.
سيراب از عطش عشق
 سيراب از عطش عشق
خداوند، شهدا را در قيامت با چنان جلال و نورانيتي وارد محشر مي کند که اگر انبيا سواره از مقابل آنان عبور کنند به احترام شهيدان پياده مي شوند. امام علي ( ع ) - بحار الانوار.
برجام همانندابر نيست
 برجام همانندابر نيست
روحاني يک بار، برجام را از طرف خدا دانست و در وقت ديگر، برجام را آفتاب تابان خواند! و درتاريخ 8 ارديبهشت 94گفت: "تحريم‌هاي ظالمانه بايد از بين برود تا سرمايه بيايد و مشکل محيط زيست،و آب خوردن مردم حل شود.
اين چه برجامي است
 اين چه برجامي است
اين چه برجامي است که خدا آورده ولي به استناد اظهارات ارنست مونير، مذاکره کننده هسته اي آمريکا و صحبتهاي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکابعدي جهان ميتواند آن را پاره کند؟!
نقدي بر دورهمي
 نقدي بر دورهمي
نوروز امسال بهانه اي شدتا "پاي دورهمي"برنامه جديد مهران مديري بنشينيم.برنامه اي که اميد مي رفت با روش اجرايي که خلاقانه به نظر مي رسيد، يکي از بهترين خاطرات را در ذهن مخاطب ايجاد کند.
خواهرِ خورشيد
 خواهرِ خورشيد
سمت حريمي راهي شد/با دست خالي و دلي پر درد/بود آسمان چشم او ابري/چون برگ پاييزي جهانش زرد/توي دلش آشوب بود انگار/غم در نگاه و غصه در سينه/چشمش به گنبد، زد قدم کم کم.
موضع رهبري
 موضع رهبري
موضع گيري ديگر مهم رهبري در مورد برجام بود، ايشان با گذشت بيش از 70 روز از اجراي برجام، با توجه به عدم پايبندي طرف مقابل به تعهداتش در راستاي بروز تحريمهاي جديد، برجام را خسارت محض ناميدند .
نقشِ دل
 نقشِ دل
مي وَزد بر دشتِ جان از کويِ دوست/خوش نسيمي کز شميمِ روي اوست/مي فروزد چرخِ گيتي ، ماه و مهر/دستِ يزدان ، گنبد گردان ، سپهر/مي رسد از ره مَهي دريايِ نور.
واکنش به تحريم ها
 واکنش به تحريم ها
آناني که مذاکرات مستقيم را خواستار شدند و از رهبري مجوز چانه زني براي تأخير غيرطولاني در برخي از بخش هاي هسته اي را گرفتند، بهانه شان رفع تحريم بود و اگر قرار باشد.
مطلعِ شقايق
 مطلعِ شقايق
اي حُسن تو مَطلع شقايق/ديباچه ي اولين دقايق/اي بخت سپيد صبحگاهي/دوشيزه ي عصمتِ الهي/اي زهره جبينِ مطلع البدر/گيسوي هزار ليلـة القدر.
راه بهشت
 راه بهشت
شب ، تار و پودِ چادرت مادر/ خورشيد محو چشم هاي تو/ هفت آسمان در سينه ات پنهان/ راهِ بهشت از زير پاي تو/ دست خدا در دست هاي توست/ وقتي قنوت عشق مي گيري
سكوت
 سكوت
خم کرده است زير نگاهم کمر سکوت/والشّمس چشمهاي من و والقمر سکوت/هرچند سوز هفت دماوند در من است/آرام کرده است مرا يک خزر سکوت/يکريز اشک از مژه ام مي چکد بزير.
رازهاي پشت پرده
 رازهاي پشت پرده
بحران اقتصادي حاصل از عزم سرمايه داران مرفه اين قشر برايشان غير قابل تحمل بود، کليد را در دست ناجي خود ديدند ولي دريغ افسوس که اين کليد چيزي جز داس نبود.
رشك خزر !
 رشك خزر !
اي آنکه بهاري و به ما مي نگري تو!/از آمدن خويش نداري خبري تو !؟/از عطر تو محبوبه شب مست و خراب است/از ياسمن و ياس و سمن خوبتري تو!/اي در عظمت دستخوش غبطه البرز.
نقد بيانات بني صدر
 نقد بيانات بني صدر
بني صدر در گفتمان اخيرش ، دست خود را رو کرد که نظريه رهبري اش، مانند منافقين است به اين معنا که خداوند منان يک راي دارد و مردم هم يک راي دارنند با هم توافق کنند .
نقش رسانه
 نقش رسانه
نقش رسانه در مهندسي انتخابات هفت اسفند نود و چهار بخصوص شبکه هاي مجازي، تلگرام و پيام رسان تلفنهاي همراه از اهميت بسيار بالائي برخوردار تبود و موضوع عدم قطع شبکه هاي ياد شده .

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003