<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

انديشه ي درد
 انديشه ي درد
نشست کنار پونه هاي وحشي و نقاشي کرد چشمان نيلوفر آبي را. سياهي چشمانش را به دشت شب هديه کرد و برق نگاهش را ستارگان مهري که ماه را به دل برکه ي صبر مي سپارد.
اين خانه دور نيست
 اين خانه دور نيست
همين جا است.درخياباني که بيشتر به بيابان شبيه است.با زمين‌هاي وسيع، تک وتوک ساختمان‌ نيمه‌کاره و بالاخره ساختماني خسته و تنهاکه انگار مدت‌ها است مثل ساکنينش چشم انتظار مانده.
موزه عبرت
 موزه عبرت
درجنوب تهران،نزديکي‌هاي ميدان امام خميني(ره) موزه زنداني وجود دارد که با بازديد از آن دو حس متفاوت را تجربه مي‌کني؛ حس مظلوميت، حس نفرت و دَرَندِگي. هر چه تنفرت بيشتر مي‌شود
پرده برداري از بvجام دو!
 پرده برداري از بvجام دو!
اگربرجام دوبا اينگونه تفاسير بخواهد،اجراءشود،فاتحه اسلام انقلابي امام رابايد خواندو تفکر انقلابي باتوطئه اسلام آمريکائي، همانندقلب رأکتوراراک درزيربتن مدفون خواهد شد.
شهيد مدافع حرم
 شهيد مدافع حرم
زنده اي در جوار رحمت حق/هستي جاودان لاعدمي/شادمان در کنار کوثر عشق/با علي همکلام و هم قدمي/تو شميم کتيبه هاي ضريح/شور مرثيه هاي محتشمي/روي دوش ملائک ملکوت.
سلوک شکّرين
 سلوک شکّرين
شکر، يک درکِ فراميداني ست/مثل يک تجربه عرفاني ست/شکر،يعني که: خدايا ديديم!/ما اشارات تو را فهميديم!/ نه فقط دانشِ گندم داريم/ربّنا! با تو تفاهم داريم/آري اين شکر، نه کارِ همه است!
باز هم بي خبري
 باز هم بي خبري
باز هم جمعه شد و بي خبر از دلدارم/ خسته از دوري دلدار و از اين تكرارم/ مثل يك كودك سرگشته ي دور از بابا/ در به در، گريه كنان، در هوس ديدارم/ ذكر تسبيح من غمزده يا مهدي (عج) شد!
تشکيل جبهه با بصيرتها
 تشکيل جبهه با بصيرتها
خبگان و عمارهاي انقلاب بدانند؛ رهبر معظم انقلاب به اندازه کافي مالک اشتر براي حفاظت و حراست از کيان مسلمين و کشور عزيزمان دارند وليکن آنچه امروز کمبودش احساس مي شود،
جنون دلتنگي
 جنون دلتنگي
سخت است که بخواهي به تصوير باران فال رهگذر سرگردان را بيابي..انديشه گرفتار در سکوت دلواپسي ها..فرياد خاموش طبل هاي هراس به جنون مي کشاند نشسته بر تاريکي خاموش انتظار را.
واقعا درس خوانديم ...!
 واقعا درس خوانديم ...!
انگار خدا خودش لوله کشيده بود از حوض کوثر به آن شير ِ فلزي، تبرک مي کرديم دوتايي، مسح مي کرديم.. و وضويمان، اين بار وضو بود، متفاوت با تمام ِ اين سالهايي که آب بازي کرده بودم.
معيار دولت؛ اعتدال است يا اعتزال؟!
 معيار دولت؛ اعتدال است يا اعتزال؟!
بررسيها و تجربه نشان ميدهد؛ جريان اعتدالي که امروز به ظاهر توسط جناب روحاني پايه گذاري شده، داراي ويژگيهاي جريان اعتزال قدرت طلب زمان اميرالمؤمنين (ع) است.
سوژه نو
 سوژه نو
اين بار سوژه غزلم زلف يار نيست/در اين غزل نشانه اي از شام تار نيست/توصيف شاعرانه ز گلزار و گل چرا؟/وقتي كه در برابر من، گلعذار نيست/بايد سرود يك غزل خوب و ماندگار...
تحريم ها نرفته برگشتند
 تحريم ها نرفته برگشتند
همانطوري که رهبرمان بارها فرمودند، از ابتدا به مذاکرات و نتايجش خوش بين نبوديم و دليل مهم اين بدبيني نيز همين سال ها شناخت از بدعهدي ها و خصومت هاي آمريکا عليه انقلاب و مردم ايران بود
هشدارهايي که جدي گرفته نشد!
 هشدارهايي که جدي گرفته نشد!
لذا آمريکا در پسا برجام و پسا تحريم بدنبال آن است که نظام اسلامي را از درون و توسط حريانهاي نفاق در زمان انتخابات 7 اسفند 94 دچار چالش نمايد.
دروغ هاي دردسر ساز!!!
 دروغ هاي دردسر ساز!!!
رئيس بانک مرکزي آب پاکي را روي دست رئيس جمهور ريخت و ديد اگر بخواهد از آمار نادرست رئيس جمهور دفاع کند، مضحکه کارشناسان بانکي و اقتصادي مي گردد.
بانوي قم
 بانوي قم
بانوي قم ز داغ غمت سوخت جان ما/ رفتي و رفت از غمت از تن توان ما/ اي بانوي كرامت و تقوا ز داغ تو/ شد خانه ي عزا دل پير و جوان ما/ رفتي و رخت غم به تن ماسوا شده/ رنگ عزا گرفته تمام جهان ما.
سکوت هميشه علامت رضايت ست!
 سکوت هميشه علامت رضايت ست!
اين سومين پيام تبريک هسته‌اي رئيس جمهوري پس از موفقيت‌هاي مذاکرات هسته‌اي است! که رهبر انقلاب تا اين لحظه نسبت به آن واکنشي از خود نشان نداده‌اند؟
ميلاد امام عسكري(ع)
 ميلاد امام عسكري(ع)
اي به هادي(ع) پسر و اي كه به زهرا(س) ثمري/بحر فضلي و به درياي ولايت گهري/تويي آن بدر تمامي كه شبم روشن از اوست/و تو آن شمس درخشنده كه شب را سحري.
آمريکا دربرابر ايران زانو زد
 آمريکا دربرابر ايران زانو زد
لحظاتي که اقدامات ذلت بار دولت اعتدال را در اجراء برجام بدفرجام شاهد بوديم به يکباره دشمنان نظام اسلامي وارد آبهاي سرزمين ايران شدند ودر برابر ملت ايران زانو زدند.
سردار شهيد حق ورديان
 سردار شهيد حق ورديان
فرازي از وصيتنامه سرادر شهيد حق ورديان اي کساني که وصيت مرا مي شنويد، پشتيباني کنيد از روحانيت و اسلام، و ولايت فقيه را تبعيت کنيد.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003