<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

ننگ و ذلت يا هضم عقلايي
 ننگ و ذلت يا هضم عقلايي
ظاهرا دولت اعتدال همه امور کشور حتي بودجه سال 95 را معطل رفع يا لغو تحريمها از سوي کدخدا نگه داشته وملاقات با افراد پايه غربي در همين راستا ارزيابي مي شود.
قلب راکتور اراک بابتن پرشد!
 قلب راکتور اراک بابتن پرشد!
قلب رأکتور اراک روز21دي94 هم زمان با راه اندازي فازهاي 15و16پارس جنوبي از داخل محوظه آن خارج و بدست دولت بي تدبير و بانظارت جاسوسان آمريکائي با بتن پر شد.
حاصل عمر
 حاصل عمر
عمرم گذشت و حاصل آن جز گناه نيست/روي جبين خسته نشان جز گناه نيست/داني كه قامتم ز چه همچون كمان شده؟/ما را دليل قد كمان جز گناه نيست/يابن الحسن(عج) بيا كه زمان حضور شد.
واژه هاي انتظار
 واژه هاي انتظار
سينه پر درد است و خاك تيره ماواي من است/ دشت هجران و جدايي باغ و صحراي من است/ من به مكتب خانه، درس انتظار آموختم/ يا ابا صالح(عج) مدد، پيوسته نجواي من است.
طرز تهيه کلوچه خرمايي
 طرز تهيه کلوچه خرمايي
روش تهيه خمير خمير مايه را با شير ولرم و يک قاشق شکر مخلوط کرده 10دقيقه استراحت بديد،روغن تخم مرغ شکر باقي مونده و وانيل و شير خشک رو با هم مخلوط کنيد .
علائم فتنه اکبر
 علائم فتنه اکبر
مدتي است که کارشناسان و فعالان سياسي و رسانه اي مکرراً نسبت به فتنه 94 معروف به فتنه اکبر هشدار مي دهند که اين مسئله از سوي برخي ديگر از فعالان سياسي بعضاً يک ادعاي واهي قلمداد مي شود.
اكسير عشق
 اكسير عشق
از نور اهل بيت(ع) دو عالم منور است/ خاک قدومشان چه خوشا توتيا کنيم/ چون ناظرند جمله به احوال شيعيان/ حاشا که ما به محضر آنها خطا کنيم/ تنها ولايت است که اکسير واقعي است.
قطره اي غرق در دريا
 قطره اي غرق در دريا
قطره هستم غرق اما در ولاي اهل بيت/ پادشاه عالمم اما گداي اهل بيت / خانه ي دل مسكن و ماواي آل حيدر است/ در تمام عمر هستم مبتلاي اهل بيت/ تا شدم در وادي آل محمد (ص).
مدافعان حرم
 مدافعان حرم
ميخانه را سوي دمشق هم کشيده اند/ عشاق را به قيمت اهداي جان خريده اند/ اصلا از آن زمان که روح را دميده اند/ ((ما را مدافعان حرم آفريده اند))*/ همچو حبيب لبريز محبت و احساسيم.
مرگ بر آل سعود
 مرگ بر آل سعود
اينجا ايران، تهران - ميدان امام حسين. مشت هاي گره کرده به آسمان و طنين شعار مرگ بر آل سعود. به راستي کدام قورباغه مي تواند براي اين لشکر، هفت تير بکشد؟ 1394/10/14
خواص بهترين طعمه ضدانقلاب!
 خواص بهترين طعمه ضدانقلاب!
عده اي صرفاَ براي زير سئوال بردن ولايت و تحريف راه امام و اهداف والاي خميني کبير در خبرگان ثبت نام کرده اند و خود هم مي دانند که از صلاحيت اوليه هم برخوردار نيستند.
شهيد شيخ نمر
 شهيد شيخ نمر
از حماقت از سفاهت سر پر و لبريزتر/ در جنايت پيشگي هم، بدتر و خون ريز تر/ همچو اجدادانشان ددخو و بي انديشه اند/ هم جفاکار و خطاکار و جنايت پيشه اند/ در خيانت در رذالت بي کرانند و پُرند .
شيخ نمر
 شيخ نمر
نور سخنت را قمر و ماه ندارد/ کس چون غم تو غصه جان کاه ندارد/ نه فلسفه اي نه سخن حق و رسايي/ جز کشتن تو آل ستم راه ندارد/ از ظلم و ستم گفتي و ملحد بهراسيد .
حياطم با گلهاي زيبا
 حياطم با گلهاي زيبا
اين عکس حياطم است ، منتهي با گل و گلدون صفا آرايي شده. از آخر آبان ماه که هواي اينجا يکم خنک ميشه حياطم با گلهاي گلدون و باغچه ي پر از گل تزيين و پر از صفا ميشه...
پيام نهم دي به جوانان
 پيام نهم دي به جوانان
نهم دي روزميثاق امت اسلامي باامام وپيشوا ورهبر خود بود روزي بود که مردم عزيزايران اميد دشمنان اسلام وانقلاب رانااميدکردند روزي که حق برباطل پيروزي وظفرپيداکرد.
برات بهشت
 برات بهشت
به يمن مقدم صادق(ع) جهان مصفا شد/ در آسمان پر و بال فرشته ها وا شد/ براي بار ششم بعد از احمد(ص) و زهرا(س)/ كتاب وحي خداي كريم معنا شد/ به يمن مقدم او شام ظلم و تاريكي ...
چشمهاي آسمان
 چشمهاي آسمان
مي بارد بر انديشه خسته، بر نگاه به افق نشسته، مي بارد بر سبوي شکسته، بر بامي که به غروب عمر نشسته، بر کفش هاي گلي، بر چکمه هاي به برق نشسته .. مي بارد بر چشمهاي باراني ...
تهمتي عليه دفتر رهبري
 تهمتي عليه دفتر رهبري
آيا شهرام جزايري به دفتر رهبري هم پول داده بود يا اين تهمتي است براي تطهير عملکرد وي ؟ برخورد سياسي و دوگانه در برابر مفاسد اقتصادي اقدامي کاملا بر خلاف منافع ملي هست.
تکليف صندلي مدار!!
 تکليف صندلي مدار!!
جغرافياي منطقه با يک حرکت پيچيده روبرو است و ايران اسلامي در کانون معادلات اين حرکت سرنوشت ساز قرار گرفته است، اما وقتي انگاهمان را از عمق استراتژيک ايران در ...
رهبر جريان اصلاح طلب
 رهبر جريان اصلاح طلب
خاتمي سالها به عنوان رهبر جريان اصلاح طلب معرفي شد و طي مدتي که جريان افراطي اصلاح طلب خواستند از وي عبور کنند عملاً با تشديد مواضع ضد ديني و ضدانقلابي از سوي مردم، مطرود گرديدند.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003