<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

  کسي که بغضش را تکه تکه خورد
کسي به نالةآتش، سپرده گوش اينجا؟!/ پر از سكوت، کسي مي‌کند خروش اينجا/ يكي شبانه ز نرگس، سراغ مي گيرد/ شبيه لاله تنش، بوي داغ مي گيرد/ چه ناکجاي غريبي است آسمان، بي عشق!/ نگو! که خواهد پوسيد دستمان بي عشق/ و اين منم كه خزان را چو برگ زيسته‌ام/ ز زندگي چه بگويم كه مرگ زيسته‌ام.
  همسر شهيد:عبدالحسين براي رفتن، لحظه شماري مي کرد
وقتي اشتياقش را براي رفتن مي ديدم، پذيرفتم که ثبت نام کند. عبدالحسين لحظه شماري مي کرد براي اعزام. براي عرفه رفتيم مشهد قرار بود 10 روز آنجا بمانيم. همه اش فکر مي کردم نکند اين سفر، سفر آخر من با عبدالحسين باشد و همين هم شد!
  هزار توي مشکلات پرستاران
پرستار به عنوان يک انسان، گاهي خود نيز دچار بيماري شده و قطعا محيط آلوده، فشارهاي جسمي و روحي شراط را براي بروز بيماري هاي صعب العلاج و .. بيشتر مي کند. در عين حال هستند پرستاراني که با وجود تن بيمار، همچنان عاشقانه از بيماران ساير خانواده ها پرستاري مي کنند.
  بسياري از گرفتاري هاي جامعه، پيامد پايمال شدن خون
مادرشهيد با اشاره به اينکه شهدا کم و کاستي در زندگي نداشتند و من فرزندم را در ناز و نعمت بزرگ کردم، گفت: او با نان حلال بزرگ شده و پرورش يافته مکتب امام حسين(ع) بود، بسياري از مشکلات امروز جامعه ما بخاطر پايمال کردن خون شهداست.
  ترويج بي حجابي،
مسئله حجاب براي جامعه ايراني که سابقه زندگي عفتمدارانه زنان آن به پيش از ورود اسلام مي رسد تا قبل از آغاز مبارزات مردمي عليه رژيم پهلوي، بُعدي مذهبي–سنتي داشت اما زماني رويکرد آن به سمت سياست کشيده شد که به عنوان نماد اعتراض مردمي عليه رژيم پهلوي مورد استفاده قرار گرفت.
  145سال جنگ ناکام عليه حجاب
مسئله کشف حجاب با آمدن رضاخان بر مسند قدرت، بيش از بيش قوت مي گيرد و حوادث و جريانات نامبارکي که در سال هاي حکومت وي بر فرهنگ مردم ايران تأثير مي گذارد نشان مي دهد که کشف حجاب در ايران پديده اي خودجوش داخلي و مطلوب عام و خاص مردم نبوده و زاييده محرک هاي خارجي و برگرفته از ظهور فرقه هاي ظاله است.
  ولادت حضرت زينب سلام الله عليها
ما شيعه ايم و زاده ي ماه محرميم/در امر حفظ دين و ولايت مصمميم/بحرند اگر كه حيدر(ع) و زهرا(س) به لطف حق/ما نيز موج هاي خروشان اين يميم/ما شيعه ايم و ريزه خور خوان زينبيم/تسبيح گوي دوست به هر روز و هر شبيم/از نور اهل بيت(ع) منور وجود ماست/در اوج آسمان ولايت چو كوكبيم/ما شيعه ايم و جمله ثنا خوان زينبيم.
  قهرمان عرصه‌ي صبر
قهرمان عرصه ي صبر و تحمّل زينب است/همچو زهرا جلوه ي روح توکّل زينب است/ميوه ي قلب محمّد در سرابُستان وحي/گلشن آل عبا را شاخه ي گل زينب است/بهره مند از ذوالفقار خطبه هاي آتشين/چون علي با دشمن دين در تقابل زينب است/عصمت آييني که در دامان زهراي بتول/با حيا آموخت تدبير و تأمّل زينب است.
  آتش به اخيار دانشجويي
در دوراني که اکثريت نمايندگان مجلس وکيل‌الدوله بوده و در حمله گازانبري دولت عليه جيب ملت و خزانه بيت‌المال در تاراج 18 ميليارد دلار و 80 تن سکه، شريک جرم هستند، مردم و بخصوص دانشجويان عدالت طلب بايد در يک حرکت آتش به اختيار و مطالبه‌گري ميداني، مسئولين غربزده و خيانتکار را با سئوالات انقلابي محمددادکان استيضاح و رد صلاحيت نمايند.
  آيا فتنه جديدي رخ خواهد داد؟(1)
سناريوي جريان برانداز داخلي و دشمنان خارجي در فتنه 88 از هماهنگي بالايي برخوردار بود! حتي محتواي شعارهاي فتنه‌گران با اقدامات آمريکا و اتحاديه اروپا هماهنگ مي‌شد! مثلا فتنه‌گران شعار "مرگ بر چين و روسيه" را سرمي‌دادند، تا رابطه خوب تجاري اين دو کشور را در شرايط سخت تحريمهاي آمريکا و اروپا، قطع نمايند!

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003