<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

  روزگارِ تحريم
«تحريم» اگر کمر شکن نيست/تأثيرگذارِ مرد و زن نيست/پس اين همه فقر و فاقه از چيست؟/ادعيّه ي بي افاقه از چيست؟/هر جا که نظر کني گراني/آورده هجوم ناگهاني/با بخت سياه اسير حقر است/اين قوم که زير خطِّ فقر است/يارب! نظر عنايتي کن/از مردم ما حمايتي کن/بفرست به ما چو قوم موسي/با طرح جديد «من و سلوي»!
  معنايِ قرآن
تو نوري با تو روشن كرد ايزد راه انسان را/ و چون مي خواست معنايت کند آورد قران را/ پس از توحيد شرط اصلي اسلام و ايماني/ تويي آن كس كه با تو مي شود فهميد ايمان را/ رسول اللهي و بي تو نمي شد خلق اين عالم/ به نازت آفريد الله، عيسي و سليمان را/ ز خود خواهي چو شيطان كرد نافرماني حق را.
  خواست ِ سرمايه
نظام سرمايه‌داري اين‌طور است قيمت را سرمايه تعيين مي‌كند آدم‌ها هيچ‌كاره‌اند سرمايه‌دارها برگ مي‌خوردند يا چنجه كله‌ي گوسفند مشتري نداشت كسي هم به آن ميل نداشت كارگرها و بناها و هر كه درآمدش كماين‌ها شدند متقاضي كله‌پاچه چون بخشي بود كه خواستني نبود بود
  بازخواني/ديروز اصولگرايي نان داشت،فردا اصلاح طلبي
علي لاريجاني براي خدمت به جريان بنفش و سبز در خلاف جهت تدابير رهبري،دشمني آمريکا را انکار و راه مذاکرات با او را تسهيل کرد!نقش عمده ايي در تصويب برجام ايفا کرد!... در انتخابات بعدي رياست جمهوري به عنوان گزينه اصلي اصلاح طلبان پا به عرصه بگذار.ديروز اصولگرايي نان داشت، امروز اعتدالگرايي و فردا اصلاح طلبي!
  ما نه! اين تاريخ است که آمريکا را متهم مي کند
مرگ بر آمريکا شعار نيست يک عقيده است شعوري سياسي و هشداري دائمي براي آگاهي و هوشياري مستمر در مقابل آمريکاي جهانخوار و توطئه‌ هاي او عليه مردم ايران است. مرگ بر آمريکا فرو ريختن خط دفاعي آمريکا و ضربه زدن به سلطه گري مزورانه آنهاست و تا آمريکاي متجاوز و صهيونيست پرور هست مرگ بر آمريکا هم هست.
  شباهت اميرکبر با هاشمي رفسنجاني!
جريان مرموزي براي مرحوم هاشمي رفسنجاني موزه اي را افتتاح کرده و تلاش دارند، که بين نحوه شهادت ميزا تقي خان اميرکبير با غرق شدن هاشمي رفسنجاني در استخر فرح شبيه‌سازي کنند! غافل از اينکه هر چه در اين راستا بيشتر فتنه کنند، وضع به نفع مرحوم هاشمي رفسنجاني نخواهد شد!
  عبرت
شرم‌آور است كه در اين دوران با اين همه پيشرفت‌هاي مادّي در معنويّت رشد نكرده‌اند هنوز چنين هزينه‌هايي مي‌شود براي شرك و بت‌پرستي! «بزرگ‌ترين بُت طلايي ژاپن» چهار ماه قبل‌تر بنا شده با نزديك به يك ميليون دلار به ماه پنجم نرسيده طوفان آمده و انداخته چه خوب هم به صورت انگار قصد داشته تا ذليلش نشان دهد.
  مادري
عاشق صبر کردن شدم، عاشق اينکه وقتي دخترم حرف گوش نمي ده من ارام توي دلم مي گم خدايا اين همه سال از کوره در رفتم اما تو منو ببخش ببين الان دارم نشون مي دم که بلدم صبوري بکنم...
  بهانه اي براي ناشايستگي
تنها سلاح آمريکا عليه ايران همين تحريم هاست و ارزش اين تحريم ها براي آنها خيلي بيشتر از همه جناياتي است که تا به حال در حق مردم ايران مرتکب شده اند و فقط دو کشور هستند که ارزش واقعي اين تحريم ها را مي دانند اول خود آمريکائيان هستند که بخواهند آن را از دست بدهند و دوم ايران است که مي خواهد آن را به دست بياورد...
  باز هم اميد واهي
آيا وقت آن نرسيده است که مسئولين بيانات رهبر فرزانه و عاقبت انديشمان را سرلوحه امور قرار دهند و به آن اعتماد کنند؟ اصلا آيا با خود انديشيده اند که چرا چند سال است مقام معظم رهبري مدظله العالي شعار سال را مکرر مرتبط با اقتصاد و در راستاي تقويت اقتصاد ملي معرفي مي کنند؟ ...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003