<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

  بالانس
ريشه بسياري از اضطرابات ما همين‌جاست؛ درست سر اين بالانس. توي مشکلات مختلف دنيا -که براي همه بي‌شک پيش مي‌آيد- بايد يک نگاه بلندنظرانه داشت. اصطلاح روانشناسان، «از بالا نگاه کردن» است. اما به زبان خودمان، بايد حواسمان باشد که چقدر بين اين مشکلي که پيش آمده و آنچه رضاي خداست، توازن برقرار است.
  چشمه‌ي نور
سخن از آفتاب مي گويم/شرح علم الكتاب مي گويم/شرح و تفسير حيدر(ع) است اين شعر/شرح طه و كوثر است اين شعر/كيست حيدر(ع) تمام هستي اوست/علت وحي و حق پرستي اوست/معني حمد و شمس و كوثر اوست/حافظ سنت پيمبر(ص) اوست/مومن و مرتضي و حيدر(ع) اوست/با محمد(ص) فقط برادر اوست/اوست صديق امت اسلام...
  حسن روحاني عذرخواهي نکرد!!!
در شرايطي که وزارت خزانه داري آمريکا جنگ اقتصادي را بر عليه کشورمان آغاز نموده، دولت حسن روحاني در اقدامي مشکوک به همراهي با دشمن، چوب حراج به خزانه کشور زده و بيش از 60 تن طلا و 44 ميليارد دلار از خزانه را در اختيار شبکه مرتبط با آمريکا، عربستان و امارات قرار داد
  حسن روحاني، مشکل کجاست؟!
مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، مشکل خودشيفتگي، مشکل عدم استفاده از ابزار علمي براي اداره کشور، ... مردم ثبات، مردم آرامش، قدرت آينده و قدرت آينده نگري مي‌خواهند.و در سال 96 گفت: «در گذشته صبح نمي‌دانستيم ساعت 11 و 12 ظهر قيمت دلار چند مي‌شود؟!
  مشکل آب جدي است ! باور کنيم يا نکنيم ؟
آن روزهايي که براي سرکشي به خانواده و بستگان به زادگاهم بر مي گشتم در اولين فرصت سعي مي کردم به درياچه زيباي پريشان که تا آبادي ما فاصله چنداني نداشت سري بزنم.اما عاقبت آن روز نحس آمد و يکباره متوجه شدم از درياچه زيبايي که سال ها زيباترين وخاطره انگيز ترين دوران زندگيم را در کنار آن سپري کرده بودم ديگر اثري نبود .
  بستگي دارد!
نگارنده اخيراً به يک اصل جديد اخلاقي رسيده که خودش مي تواند تحولي در اخلاق سنتي و حرکت به سوي اخلاق مدرن يا مدرنيته ي اخلاقي باشد. آن اصل اين است که «آدم ها و سيستم هاي بد، هرکاري بکنند بد است و آدم ها و سيستم هاي خوب هر کاري انجام بدهند خوب است.»
  اولين مقدمه کلاس عشق و ايثار
اولين درس کلاس عشق و ايثار در راه خدا را در مدرسه سعدي اهواز در نزد شهيد چمران آموختم و آخرين جلسه درس با ايشان، در شب ميلاد فرخنده حضرت بقيه الله بود، که مدينه الفاضله بعد از ظهور حضرتل را برايمان ترسيم و تفسير کرد
  انسانِ كامل
علي(ع) معنا و مفهوم كتاب وحي قران است/ علي (ع) توحيد را معنا> علي(ع) مفهوم ايمان است/ علي(ع) سرتا به پا غرق است در معبود بي همتا/ علي(ع) انسان كامل بلكه حتي فوق انسان است/ به هردم تار و پود شيعه ورد يا علي(ع) گويد/ ولاي حيدر كرار(ع) ما را بهتر از جان است/ به دل مهر علي(ع) در سينه حب مرتضي(ع) داريم.
  انتفاضه
افسوس هست ، ماتم نان ترس جان هنوز/ خوف از فريب و توطئه ي اين و آن هنوز/ افساد مي کنند ستم گستران غرب/ بيداد مي کنند فرومايگان هنوز/ مي خواستيم تا که نباشد ، دريغ هست/ از ديو يادبود و ز شيطان نشان هنوز/ با فتنه هاي دائم شيطان اکبر است/ نسل بشر به زحمت و آتش به جان هنوز/ در ادعاي نظم نوينش يکي نگر.
  به رزمندگان غزه
فرصتي براي گريستن نيست؛ شش ماهه ات را به خاک بسپار. بي غسلي و کفني، با لبخندي وصلواتي! فرصتي براي گريستن نيست. تفنگت را بر دار و موشک دست سازت را و خشمت را به شکم هاي متورم از نفت! اميدي نيست به آن سوي ديوار هاي طلا! فرصتي براي گريستن نيست شش ماهه ات را به خاک بسپار با لبخندي وصلواتي!

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003