<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

  جواني / قسمت سوم
آدم ها را سرزنش نکنيد! اين مدام سرزنش کردن و سرکوفت زدن به جانشان فرو مي رود و خفه شان ميکند. بعد شما مي رويد و آن کسي که مي ماند آن ها هستند. که مدام با خودشان مي گويند، يعني من اين قدر بدردنخور و ناتوان بودم؟ ...
  تفسيرسوره کهف براساسِ«متنِ عربي کتابِ اَلميزان»
سوره کهف با انذار(تهديد) و تبشير(بشارت) ، به اعتقاد و باور و عقيده حق و عمل صالح دعوت مى کند به گونه اي که محتواي دو آيه اول از اين سوره به اين مطلب مذکور (اعتقاد و باور و عقيده حق و عمل صالح) ،اشاره مي کند و همچنين آخرين آيه از اين سوره (آيه 110) که مى فرمايد ...
  حسن بدنبال اروپا و اروپا بدنبال خروج از برجام!
ظاهرا حسن روحاني عمدا خود را به خواب زده، که مأمور سازمان سيا آب پاکي را به روي دست او و ستون پنجم نفوذي دشمن در دولت و مجلس ريخته و نقشه اروپا را افشا و مي‌گويد: «اتحاديه اروپا بدنبال خروج آبرومند از برجام است و در اين مسير به همراهي افکار عمومي اروپا نياز دارد.
  وعده‌ي وصل
اي از تمام اهل جهان غصه دار تر/وي از تمام عالميان بي قرار تر/هر شب به سوي كرب و بلا مي كني گذر/آقا چقدر دست عزا مي زني به سر/در زير بار غصه شده قامت تو خم/جاري ز چشمه سار دو چشم تو گشته‌ايم/با ياد آن سفينه كه در كربلا شكست/هر صبح و شام كار تو خون گريه كردن است/ بشكست تا ستون خيمه اسلام راستين.
  رو به سوي کربلا
به لب از آتش دل گفتگوي کربلا دارم/ دلي آتشفشان در جستجوي کربلا دارم/ نماز عشق را رکعت به رکعت بسته ام قامت/ به جاي قبله ي جان رو به سوي کربلا دارم/ غبار آسا به شوق کاروان شور و شيدايي/ روم منزل به منزل آرزوي کربلا دارم/ لهوفم در کف و چشمم پر آب و سينه در آتش/ به هر ماتم سرايي گفتگوي کربلا دارم.
  مشورت الزام آور
بي گمان يک حکم و وظيفه الهي بر رهبران امت اسلام حتي معصوم(ع) است تا با مسلمانان در امور اجتماعي و سياسي مشورت کند. بنابراين، اگر رهبري مشورت را کنار گذارد، از ولايت ساقط است؛ زيرا خلاف حکم الهي و حدود خدايي عمل کرده است و مخالفت و عمل خلاف عليه احکام شرعي به معناي خروج از حدود الهي و از مصاديق ظلم است که به طور طبيعي سقوط ولايت را به دنبال خواهد داشت.(بقره، آيه 124)
  اوجِ تمنا
صبح بي تو رنگ وحشت زاي شامي تار دارد/ بي تو حتي آينه صد لايه از زنگار دارد/ درد هجران تو مي آزارد اين دل هاي ما را/ شيعه از درد فراق تو دلي بيمار دارد/ آتش هجران تو هر سينه اي را كرده مجروح/ از فراقت هر چه مومن سينه اي تبدار دارد/ صبح جمعه ندبه مي خوانيم ما چشم انتظاران/ هر كه شد چشم انتظارت ديده اي خونبار دارد.
  نشاسته ذرّت
شما را از دنيا مى ترسانم که منزل کوچ است نه جاى اقامت. به امور فريبنده خود را آراسته، و با آرايشش به فريفتن برخاسته. سرايى است که نزد پروردگارش بى مقدار است، حلالش را به حرام، و خيرش را به شرّ، و حياتش را به مرگ، و شيرينش را به تلخى درآميخته. خداوند آن را براى دوستانش خالص و گوارا نکرده، و از پرداخت آن به دشمنانش مضايقه ننموده است.
  وزير خارجه ايران يا نماينده آمريکا!
امروز لايحه CTF با 143 رأي به تصويب نمايندگان مجلس رسيد، اما جواد ظريف وزير خارجه کشورمان، سخناني را بر زبان آورد، که آمريکا و رژيم صهيونيستي از آن خوشحال و ملت ايران نگران شدند!رهبر معظم انقلاب در بدو شروع مذاکره با آمريکا، خواستار بکار بستن "نرمش قهرمانانه" گرديد،
  در سربازي خود شک نکنيم، والا
روشنفکران خائن و نفوذي داخلي در مجلس و دولت و... 2-دشمنان خارجي. رهبري عزير در خصوص معرفي جبهه منافق داخلي فرمود: «اينکه طبق ميل دشمن، ترويج کنيم که راهي جز پناه بردن به دشمن نداريم، اين بزرگترين خيانت به ملت ايران است.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
By: ParsiBlog.com ® Team © 2003